3 دلیل برتر برای به روزرسانی شبکه بی سیم خود

ما از شبکه های بی سیم خود هر روز با کمی تأمل درمورد عملکرد صحیح یا ایمن استفاده می کنیم. متأسفانه ، نگرش ما نسبت به به روزرسانی و نگهداری منظم شبکه هایمان کاملاً یکسان است و همین امر می تواند شما ، تجارت یا خانواده را ناامید و در معرض خطر قرار دهد. اکنون نگرش ما نسبت به به روزرسانی روترهای شبکه ما کاملاً مقصر نیست. به روزرسانی روترهای شبکه در طول تاریخ در بهترین حالت دشوار بوده است. آنها معمولاً نیاز به دانستن آدرس شبکه شبکه شما و ورود به سیستم اطلاعات کاربری دارند که اکثر ما با تنظیم آن فراموش می کنیم و پس از دسترسی به رابط کاربری کاربر پسند نیست.


با این حال ، این روزها مارک های روتر بیشتر باعث به روزرسانی نرم افزار از طریق رابط کاربری می شوند و بسیاری از آنها برنامه هایی دارند که به شما امکان می دهد شبکه خود را از طریق تلفن یا سایر دستگاه های تلفن همراه خود کنترل کنید. هنوز دیگران ویژگی به روزرسانی خودکار را اضافه می کنند تا بتوانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید.


صرف نظر از ویژگی هایی که روتر شبکه شما دارد ، بسیار مهم است که به طور مرتب به روز شود تا نه تنها عملکرد بهینه داشته باشد بلکه به کاهش احتمال هکرها برای استفاده از هرگونه آسیب پذیری امنیتی که ممکن است باشد نیز کمک کند.


اگر هنوز هم برای ایجاد عمل خود به انگیزه ای نیاز دارید ، در اینجا 3 دلیل برتر برای به روزرسانی یا به روزرسانی شبکه بی سیم خود آورده ایم!


بهبود عملکرد



اگر مانند اکثر مشاغل یا خانواده ها هستید ، بیشتر و بیشتر دستگاه های بی سیم روزانه برای بهبود منابع شبکه شما رقابت می کنند. با افزایش این میزان ترافیک ، سرعت Wi-Fi کمتری ، افت و قطع اتصال بیشتر و عملکرد کلی کاهش می یابد. به روزرسانی و / یا به روزرسانی روتر / شبکه بی سیم به طور منظم می تواند شبکه شما را در پاسخگویی به درخواستها سریعتر کند ، قطره یا قطع اتصال کمتری داشته و دامنه Wi-Fi شبکه شما را افزایش دهد.


به روزرسانی یا به روزرسانی شبکه بی سیم شما همچنین می تواند با افزایش توانایی مدیریت شبکه در زمینه عملکردهای آینده ، حتی حتی شناخته شده هنوز ، شبکه را در آینده اثبات کنید. این بدان معناست که دفعه بعد که سیستم خود را به روز یا ارتقا دهید ، امکان انجام کارهایی را دارد که اکنون نمی تواند انجام دهد. چقدر هیجان انگیز است؟ خیلی هیجان انگیز!!


بهبود عملکرد شبکه


امنیت را بهبود ببخشید



امنیت! آیا لازم است بیشتر بگویم؟ این روزها اگر درباره امنیت آنلاین خود پیشگام نیستید ، نباید آنلاین باشید! دوره زمانی! واقعیت این است که حتی امن ترین شبکه ها نیز هر از چندگاهی هک می شوند. با این حال ، یک شبکه ناامن در نهایت کاملاً هک خواهد شد. بدون شک در مورد آن. پس چرا تهاجم به حریم خصوصی شخصی یا شغلی شما را برای بدخواهان آسان می کنید؟


همه ما روزانه در مورد نقض امنیت دیگر در یک شرکت بزرگ دیگر می شنویم ، بنابراین اگر شما فکر می کنید ، می فهمیم: "خوب ، اگر سگهای بزرگ نتوانند از اطلاعات حساس خود محافظت کنند ، من کی هستم که فکر کنم می توانم از شبکه بی سیم Ole کوچکم محافظت کنم ؟ " با این حال ، بگذارید به شما بگوییم که چرا این منطق نادرست از طرف شما وجود دارد و همچنین چرا شما بیشتر از سگهای بزرگ محافظت از خود در برابر بدخواهان را دارید.


اولا ، حتی اگر شرکت های بزرگ منابعی مانند نیروی انسانی و پول برای محافظت از شبکه های خود بهتر از افراد عادی داشته باشند ، اما واقعیت ناراحت کننده این است که آنها اغلب به موقع پیگیری نمی کنند. چرا؟ خوب ، برخی از دلایل بر اساس تدارکات و آمار است. تردیدی نیست که در شرکت های بزرگ هزینه زیادی صرف می شود تا اطمینان حاصل شود که هر دفتر ، شبکه ، ایستگاه کاری رایانه و دستگاه بی سیم به روز است و برای محافظت از اطلاعات حساس هکرها به طور روزانه بهینه کار می کند. با توجه به این نکته ، بسیاری از شرکت ها ، اگرچه از خطرات آن آگاه هستند ، اما با دانستن اینکه سرانجام هک خواهند شد ، یک بازی آماری را انجام می دهند اما این خطر دائماً وجود ندارد. آنها هزینه و ریسک مادام العمر را متعادل می کنند. به این مدیریت ریسک می گویند.


دوم ، حتی وقتی یک شرکت هوشیار باقی بماند و مدام در حال به روزرسانی و ارتقا systems سیستم های خود باشد ، هکرها نیز در جستجوی آسیب پذیری برای دسترسی به سیستم ها بسیار پافشاری می کنند. این باعث می شود آن یک بازی گربه در مقابل موش باشد.


ویژگی های بیشتری دریافت کنید


 


اگر عملکرد و امنیت بهتر برای متقاعد کردن به روز نگه داشتن شبکه بی سیم خود کافی نیست ، در مورد امکان دریافت ویژگی های بیشتر چطور؟ هر بار که روتر خود را به روز می کنید یا به روز می کنید ، معمولاً ویژگی های جدیدی وجود دارد که هرگز نمی دانید به آنها نیاز دارید اما خیلی زود یاد می گیرید که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید.


تولیدکنندگان به طور مداوم به دنبال روش هایی برای استفاده و جذابیت بیشتر محصولات و خدمات خود هستند تا بتوانند مشتریان جدید را به خود جلب کنند و مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند و برای کارهای دیگر بازگردند. با این حال ، تا زمانی که روتر خود را ارتقا یا به روز نکنید ، این ویژگی های عالی جدید در دسترس نیستند.


بسیاری از روترهای مدرن اکنون با برنامه هایی همراه هستند که می توانید آنها را در تلفن خود بارگیری کنید که به شما امکان می دهد نه تنها روتر خود را به روز کنید بلکه تنظیمات آن را نیز تغییر دهید ، دستگاه هایی را که به شبکه متصل شده اند بررسی کنید ، دسترسی به WiFi مهمان را تنظیم و کنترل کنید و ایجاد و بررسی کنید کنترل های والدین در شبکه بی سیم شما. سایر ویژگی های برنامه می تواند شامل داشبوردی باشد که به شما امکان می دهد اینترنت را متوقف کنید یا محدودیت زمانی استفاده از شبکه را برای دستگاه های متصل تعیین کنید ، آزمایشات سرعت اینترنت و موارد دیگر را انجام دهید.



 


 


 


 


 


 

منبع خبر :