ترسناک‌تر شدن گروه مرگ با شکست میلان در پاریس و پیروزی دورتموند در لندن/ برد مطمئن سیتی و پورتو

ترسناک‌تر شدن گروه مرگ با شکست میلان در پاریس و پیروزی دورتموند در لندن/ برد مطمئن سیتی و پورتو

در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، چند دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

مهمترین مسابقات در گروه مرگ یعنی گروه F برگزار شد. پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرانس میزبان میلان بود که با نتیجه سه بر صفر مهمان ایتالیایی اش را با شکست بدرقه کرد.

امباپه در دقیقه ۳۲، موانی (۵۳) و کانگ این لی (۸۹) گل‌های پاری سن ژرمن را در این مسابقه به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه، دورتموند با یک گل در ورزشگاه سنت جیمز پارک میزبانش نیوکاسل را شکست داد. فلیکس انمچا در دقیقه ۴۵ تک گل این مسابقه را به ثمر رساند.

در این گروه پاری سن ژرمن با شش امتیاز صدرنشین است. دورتموند و نیوکاسل چهار امتیازی هستند و میلان با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در گروه G منچسترسیتی سه بر یک میزبانش یانگ بویز سوئیس را مغلوب کرد. آکانچی و هالند (۲ بار) گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

در همین گروه لایپزیش آلمان سه بر یک ستاره سرخ بلگراد را از پیش رو برداشت. منچسترسیتی با ۹ و لایپزیش با ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم این گروه هستند و دو تیم دیگر فقط یک امتیاز دارند.

در گروه E اتلتیکو مادرید در اسکاتلند مقابل سلتیک با تساوی دو بر دو متوقف شد تا با پنج امتیاز پشت سر فاینورد شش امتیازی در رتبه دوم قرار بگیرد. گریزمن و موراتا گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند. لاتزیو هم با چهار امتیاز رتبه سوم گروه را دارد.

در گروه H پورتو چهار بر یک میزبانش آنتورپ بلژیک را شکست داد. مهدی طارمی در این مسابقه ۹۰ دقیقه در میدان بود و دو پاس گل داد. پورتو در جدول این گروه پشت سر بارسلونا با شش امتیاز در رتبه دوم است.

منبع خبر : yjc.ir