شهادت پنج فلسطینی در کرانه باختری اشغالی

شهادت پنج فلسطینی در کرانه باختری اشغالی

پنج فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته در تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند و شمار شهدای فلسطینی نیز از آغاز سال جدید میلادی به ۹ نفر رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، پنج فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته در تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند و شمار شهدای فلسطینی نیز از آغاز سال جدید میلادی به ۹ نفر رسید.

عبد الهادی فخری یوسف نضال بر اثر جراحات ناشی از شلیک گلوله و در حمله نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به منطقه قباطیه در جنین واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

در این حمله محمد عبد الرحمن کمیل نیز فورا به علت اصابت گلوله به ناحیه سرش به شهادت رسید.

نیرو‌های ویژه اسرائیلی به منطقه قباطیه نفوذ و یکی از جوانان را بازداشت کردند. منابع فلسطینی گفتند نیرو‌های صهیونیست پس از آنکه توسط فلسطینیان شناسایی شدند به سوی تعدادی از جوانان تیراندازی کردند. نیرو‌های مقاومت هم به سوی نیرو‌های صهیونیست در جنین تیراندازی کردند.

سه نفر از ۹ فلسطینی که از آغاز سال جدید میلادی در کرانه باختری اشغالی شهید شدند نوجوان بودند.

محمد ابو معاد از شاهدان گفت: نیرو‌های اشغالگر به خانه نضال یورش بردند. درگیری‌هایی با سنگ و بطری‌های آتشزا رخ داد. نیرو‌های اشغالگر به جوانان حاضر در برابر خانه نزال شلیک کردند. در حالی که در این خانه که محاصره شده بود هیچ گونه درگیری وجود نداشت، اما آنان جوانان را محاصره و از گلوله‌های جنگی استفاده و به سوی جوانان شلیک کردند.

منبع خبر : iribnews.ir