از مرگ ۴ نفر در تصادف محور بندرعباس-داراب تا راز قتل راننده پژو

از مرگ ۴ نفر در تصادف محور بندرعباس-داراب تا راز قتل راننده پژو

مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

راز قتل راننده پژو با دستگیری قاتل بر ملا شد

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که تحت عنوان مسافر مالک سواری پژو پارس را به قتل رسانده و خودرو را به سرقت برده بود خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی مراجعه فردی در تاریخ پنجم آبان‌ماه سال جاری به پاسگاه تنگ چوگان شهرستان کازرون و اعلام اینکه برادر همسرش با یک سواری پژو پارس از شیراز به مقصد شهر خشت حرکت، ولی تاکنون به منزل مراجعه نکرده و تلفن همراه وی نیز خاموش می‌باشد که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند مالک خودرو فردی ناشناس را به عنوان مسافر در طول مسیر سوار کرده است.

سرهنگ حبیبی گفت: با تلاش‌های بی وقفه و عملیاتی هویت فرد ناشناس شناسایی و کارآگاهان اداره عملیات ویژه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فرد ناشناس که اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و اظهار کرد تحت عنوان مسافر سوار خودرو شدم و در طول مسیر با شلیک اسلحه کلت راننده را به قتل و پس از هماهنگی با دوستم و حضور در منطقه خان‌زنیان جسد را در اطراف یکی از باغات دفن و خودرو را نیز سرقت کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلت کشف شد، تصریح کرد: همدست متهم که در دفن کردن مقتول با قاتل همکاری داشته بود نیز دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان و تاکسی‌های مسافرکش توصیه کرد در طول مسیر مسافرت خود هیچگاه افراد ناشناس را سوار نکنند و به چنین افرادی اصلا اعتماد نکنند.

در برخورد کامیون با پراید همه اعضای خانواده فوت کردند

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور بندرعباس-داراب ۴ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور بندرعباس-داراب، بلافاصله مأموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۴ سرنشین که اعضای یک خانواده بودند به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه همه سرنشینان پراید فوت کرده‌اند، گفت: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز از سوی راننده سواری اعلام کرده‌اند.

جاساز گیتار‌های قاچاق در تانکر حامل قیر

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف گیتار‌های قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "کازرون-شیراز" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از آن کامیون ۴۶۶ عدد گیتار خارجی قاچاق در مدل‌های مختلف که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در تانکر قیر جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توان انتظامی و عملیاتی ماموران با قدرت وجدیت د راین شهرستان اجرا شد.

او گفت: دستگیری ۴ خرده فروش و کشف ۶ کیلوگرم حشیش، توقیف ۱۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف، کشف ۵۲۰ لیتر سوخت قاچاق و ۲۰ راس احشام از نتایج این طرح بود.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه آسیب اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انهدام اعضای باند سارقان به عنف منزل در آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۳ سارق به عنف منزل و اماکن خصوصی در کمتر از ۷ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل با تهدید سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان آباده، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه وقوع جرم ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را در این زمینه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در کمتر از ۷ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مسعودی گفت: در بررسی و بازجویی به عمل آمده از سارقان مشخص شد که شب گذشته با تهدید و استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت یک راس گوسفند و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی آباده گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت درون خودرو در حوزه شهرستان آباده نیز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری اموال مسروقه شامل یک راس گوسفند، تعدادی گوشی تلفن همراه اوراق شده و همچنین تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف یک دستگاه انجین قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه انجین قاچاق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه انجین خودرو ایسوزو که خارجی و قاچاق بود کشف شد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به معرفی راننده به مرجع قضائی، گفت: ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لارستان تاکید کرد: هرگونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق جرم است و پلیس با قاچاقچیان کالا قاطعانه و طبق قانون برخورد می‌کند.



راز قتل راننده پژو با دستگیری قاتل بر ملا شد - خبرگزاری فارس

راز قتل راننده پژو با دستگیری قاتل بر ملا شد - خبرگزاری فارس

مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف محور "بندرعباس-داراب" - اول فارس

مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف محور "بندرعباس-داراب" - اول فارس
راز قتل راننده پژو با دستگیری قاتل بر ملا شد - خبرگزاری فارس

حوادث - صفحه ۲۶۲ از ۲۶۲ - اول فارس | آخرین اخبار ایران ،جهان و فارس

حوادث - صفحه ۲۶۲ از ۲۶۲ - اول فارس | آخرین اخبار ایران ،جهان و فارس
www.farsnews.ir › استانها › فارس

تصادف با ۴ کشته در داراب - ایسنا

تصادف با ۴ کشته در داراب - ایسنا
رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور بندرعباس-داراب 4 نفر کشته شدند. سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان ...

مرگ ۴ نفر در تصادف ۲دستگاه پژو در جنوب ایران - ایسنا

مرگ ۴ نفر در تصادف ۲دستگاه پژو در جنوب ایران - ایسنا
تا

مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف محور “بندرعباس-داراب” - خبر فارسی

مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف محور “بندرعباس-داراب” - خبر فارسی
تا

تصادف مرگبار در محور داراب - بندر عباس + تصاویر - باشگاه خبرنگاران

تصادف مرگبار در محور داراب - بندر عباس + تصاویر - باشگاه خبرنگاران
مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف محور "بندرعباس-داراب" - اول فارس

تصادف در محور داراب-بندر عباس 4سرنشین 405را به کام مرگ کشاند

تصادف در محور داراب-بندر عباس 4سرنشین 405را به کام مرگ کشاند
www.avalfars.ir › مرگ-همه-اعضای-یک-خانواده-در-تصاد...

جدیدترین خبرهای
منبع خبر : yjc.news