دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان

دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد: به دنبال ارتباط بی واسطه با جریانات کف بازار هستیم

دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شادا رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد تأکید کرد: این وزارتخانه و شخص وزیر اقتصاد، با اندیشیدن تمهیدات مختلف، سعی در ارتباط بدون واسطه با جریانات کف بازار دارد.امیر سیاح که در حاشیه نشست اعضای اتاق بازرگانی خراسان رضوی با وزیر اقتصاد و معاونین وی سخن می‌گفت با بیان اینکه تولید کنندگان و کارآفرینان با دستگاه‌های مختلف اداری کشور دچار مشکل هستند، گفت: دلیل این امر، شفاف نبودن قوانین و نیز عدم رعایت مقررات موجود، توسط میز‌های خدمت در این دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل، با دستور وزیر اقتصاد با برگزاری جلساتی این چنینی، مسئولان ارشد این وزارتخانه بطور مستمر و مستقیم، با تک تک کار آفرینان در تماس بوده و مطالبات آن‌ها را خواهند شنید.

سیاح عنوان داشت: به این شکل، ما می‌دانیم در پایین دست و در کف بازار، چه اتفاقی دارد می‌افتد تا اگر زمانی قانونی اشتباه به تصویب رسید آن را اصلاح کنیم؛ یا اگر قانون خوبی، اجرا نمی‌شود یا کسی آن را اشتباه و ناقص اجرا می‌کند، به وی تذکر داده شود تا انشالله هر چه سریع‌تر مشکلات حل شده و در اصطلاح، چوب از لای چرخ تولید کشور خارج شود.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد ادامه داد: وزارت اقتصاد همچنین یک ستاد پیگیری موانع تولید درست کرده که با کارآفرینان و تشکل‌های اقتصادی در تماس است و آن‌ها می‌توانند با از طریق تماس با ستاد، مطالباتشان را پیگیری کنند.

وی افزود: همچنین، در صورتی که مشکلات تولیدکنندگان، توسط زیرمجموعه‌های وزارتخانه حل نشد، ما می‌توانیم با دعوت شرکت در این گونه جلسات، دستور مستقیم خود وزیر اقتصاد را برای حل آن‌ها بگیریم.



دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان

دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان

کارآفرینی و چالهای به نام
منبع خبر : iribnews.ir