اختصاص بخشی از بودجه ۱۴۰۲ به پروژه‌های محلی

اختصاص بخشی از بودجه ۱۴۰۲ به پروژه‌های محلی

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بخشی از بودجه سال بعد به پروژه‌های محلی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، داوود گودرزی در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان منطقه ۱۵ گفت: حدود ۱۶ ماهی که به همراه شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری در خدمت مردم تهران هستیم. در دوره‌های گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته، اما ما کار در شهر تهران را با رویکرد جدید و تحولی شروع کردیم و بنا گذاشتیم که شهر را در شآن شهروندان اداره کنیم و ارتقا دهیم که نیاز به ایجاد تحولاتی هم داشتیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: علاوه بر کار‌های خوب گذشته، کار‌های جدیدی را هم باید شروع می‌کردیم، در گام اول مسائل و مشکلات شهر تهران را هم از زبان مردم و سامانه ۱۳۷ و هم از طریق مطالعه، نخبگان و کارمندان شهرداری شناسایی کردیم و بدین ترتیب توانستیم موضوعات را اولویت بندی کنیم.

وی بیان کرد: براساس اولویت‌ها برنامه ریزی کردیم که در یک دوره چهار ساله بخشی اساسی مشکلات را با کمک مردم حل کنیم و برای حل مشکلات یک سه گانه را تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه سال بعد به پروژه‌های محلی اختصاص دارد تصریح کرد: مردم می‌توانند با ورود به سامانه «من شهردارم» در مورد پروژه‌ها نظر بدهند، نیاز محله خود را مشخص کنند که تا چند روز پیش حدود ۳۵۰ هزار نفر در این نطرسنجی شرکت کرده بودند.

گودرزی گفت: طرح دیگر محله‌محوری و مسجدمحوری است که معتمدین و بزرگان و مردم اعلام کنند که چه کاری باید در محله‌ها انجام شود، ما هم با امکانات و بودجه کمک می‌کنیم، به طوری که هر مساله اجتماعی و عمرانی با کمک مردم و معتمدین انجام می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: تلاش کردیم که اجزای مختلف حاکمیت را که امکاناتی دارند و می‌توانند در مدیریت یکپارچه شهری به ما کمک کنند در کنار هم بیاوریم، مانند بهزیستی و فراجا.

گودرزی در خصوص هوشمندسازی شهر هم خاطرنشان کرد: شهر را می‌خواهیم هوشمند اداره کنیم و از سامانه‌های الکترونیک و الکترونیک کردن حقوق بهره ببریم. در هوشمند سازی به سمتی برویم که نیازی به حضور مردم در قسمت‌های مختلف شهرداری نباشد و از طریق فرایند‌های هوشمند و الکترونیکی کار مردم انجام شود.

منبع خبر : iribnews.ir